Kdaj bom prejel svoje naročilo?
Datum dostave vašega naročila najdete v potrditvi naročila, ki ste jo prejeli po e-pošti.
Dobavni rok za posamezne izdelke lahko vidite neposredno na izdelku. Datum dostave za celotno naročilo si lahko ogledate v nakupovalni košarici ali ko izberete naslov za dostavo in želenega dostavnega ponudnika.
Upoštevajte, da vaše naročilo pošiljamo iz Avstrije. To pomeni, da ob avstrijskih državnih praznikih noben paket ne zapusti našega skladišča. Naša služba za pomoč strankam ob praznikih ni na voljo. Vrnili se bomo osveženi in polni energije po praznikih.
Moj paket se je izgubil. Kaj storiti?
Ponovno preverite stanje vašega naročila v potrditvi naročila. Če v naročilu vidite status »Dostavljeno«, bi morali od dostavne službe prejeti obvestilo. Preverite tudi, če morda vašega paketa ni prevzel sosed.
Če naročila vseeno ni dostavljeno, nas kontaktirajte preko kontaktnega obrazca, da preverimo, kje se nahaja vaš paket. Po potrebi bomo seveda kontaktirali tudi dostavno službo in sprožili potrebno preiskavo.
Dostavljena pošiljka je poškodovana. Kaj storiti?
Iskreno nam je žal, če se je vaš paket med dostavo poškodoval!
Ali so izdelki v paketu poškodovani?
Prosimo, da nemudoma fotografirate vidne poškodbe na embalaži in izdelkih. Prav tako shranite poškodovane predmete in embalažo. Le-te potrebujemo za odškodninski zahtevek. Škodo lahko reklamirate na tej povezavi.
Ali je poškodovana samo zunanja embalaža paketa, izdelki pa so nepoškodovani?
Če je poškodovan samo paket in želite nekatere izdelke vrniti, lahko za vračilo preprosto uporabite drugo embalažo.
Če je vaš paket ob dostavi vidno poškodovan, ga ne prevzamite.
Dostavne službe
Katere storitve pošiljanja so na voljo, je odvisno od velikosti in značilnosti vašega naročila – na primer, katere izdelke naročite. Zato spodaj navedene storitve pošiljanja morda ne bodo na voljo za vaše naročilo.
Sodelujemo z različnimi ponudniki dostave, da zagotovimo hitro in zanesljivo dostavo.
Predvideni rok dostave vašega naročila je prikazan za vsak izdelek in tudi v vaši nakupovalni košarici.
Hitro pakiranje in obdelava naročila: Če so vsi naročeni izdelki na zalogi, bomo vaše naročilo zapakirali v najkrajšem možnem času, da pospešimo pošiljanje.
Potrdilo o pošiljanju: Zvečer na dan pošiljanja boste po e-pošti prejeli potrdilo o pošiljanju z vašo osebno sledilno številko za sledenje paketu.
Sledenje pošiljki: Informacije o sledenju morda ne bodo posodobljene takoj in lahko traja do 48 ur, da prikažejo najnovejše stanje.
Možne zamude: Upoštevajte, da lahko pride do zamud pri dostavi zaradi dejavnikov, kot so vremenske razmere, promet, prazniki ali nepredvideni dogodki s strani ponudnika dostave.
Pošta Slovenije
V državi Slovenija bo vaše naročilo dostavila Pošta Slovenije.
Če naročite do ponedeljek 00:00 ure in so vsi izdelki na zalogi, bo vaše naročilo obdelano in zapakirano v najkrajšem možnem času.
Po odpremi se dostava izvrši v enem delovnem dnevu.
DHL Express
V državi Slovenija bo vaše naročilo dostavil DHL Express.
Če naročite do ponedeljek 00:00 ure in so vsi izdelki na zalogi, bo vaše naročilo obdelano in zapakirano v najkrajšem možnem času.
Po odpremi se dostava izvrši v enem delovnem dnevu.
Ekspresna dostava
Morebitni dodatni stroški se izračunajo neodvisno od stroškov pošiljanja.
DHL Express
Država | do 1 kg | do 2 kg | do 5 kg | do 10 kg | do 20 kg | do 30 kg | do 70 kg |
---|
Slovenija | € 16,50 | € 16,50 | € 20,50 | € 39,00 | € 65,00 | € 94,50 | € 182,50 |
Če naročilo presega 70 kg, se prišteje strošek dodatne teže.
Kar pomeni, da za naročilo teže 80 kg stroški izhajajo iz vsote 70 kg plus 10 kg.
Če naročilo npr. tehta 143 kg, je znesek, ki ga je potrebno plačati, strošek za 70 kg plus 70 kg plus 3 kg.
Z našimi logističnimi partnerji vam zraven standardnih načinov pošiljanja ponujamo možnost hitre dostave. Izdelke, ki so na zalogi in naročeni do ponedeljek 00:00 ure, so lahko na vašo zahtevo odposlani Express. Kar pomeni, da boste svoj paket prejeli že naslednji delovni dan v vsa evropska središča!
Izdelke, ki niso na zalogi lahko prav tako ekspresno dostavimo. Dostava se izvede takoj, ko so izdelki ponovno na zalogi.
Izbor za hitra naročila najdete v postopku naročanja - ta možnost vam je na voljo tukaj. (Storitev žal ni na voljo za vse države.) Doplačilo za ekspresno dostavo je individualno glede na lokacijo dostave.
Carinjenje
Naš sedež je v Avstriji, državi članici Evropske unije. Za naročila znotraj EU je DDV vključen v skupni znesek. Zaradi prostega pretoka blaga torej ni nikakršnih dodatnih stroškov.
Posebne možnosti pošiljanja
Za izbrane artikle bodo zaračunani dodatni stroški zaradi njihove narave in s tem povezanega posebnega ravnanja. Morebitni dodatni stroški, ki lahko nastanejo, se izračunajo neodvisno od stroškov pošiljanja.
Te informacije so prikazane na strani s podrobnostmi o izdelku.
Špedicija
Če odkrijete izdelek, ki ga pošilja špediter, ste lahko prepričani, da bo zapakiran zelo skrbno. V takšnih primerih je na voljo posebna storitev, tako da se lahko prevoznik z vami osebno sreča in vam izroči blago. Prevoznik vas bo kontaktiral po telefonu in se z vami dogovoril za datum dostave. Navedite nam telefonsko številko, na kateri ste dosegljivi.
Upoštevati je treba tudi, da je špediter dolžan dostavo pripeljati le do robnika vašega naslova. Od tega trenutka naprej se šteje, da je blago dostavljeno in izročeno prejemniku.
Prosimo vas, da to upoštevate na dan dostave, da boste lahko sami nadaljevali transport blaga.
Kosovno blago
Predmete, ki zaradi svoje velikosti ali teže zahtevajo posebno pošiljanje, uvrščamo med kosovne. Zaradi teh pogojev takšno blago zahteva posebno ravnanje v postopku pošiljanja.
Pošiljanje v toplotno izolirani embalaži
Pošiljanje s toplotno izolirano embalažo vključuje vse predmete, ki jih je treba v našem skladišču hladiti in med prevozom ohranjati na hladnem. Tako lahko zagotovimo, da vas izdelki dosežejo v vrhunski kakovosti in popolnoma sveži.
Posebna dostava s stroški obdelave
Ponujamo tudi izdelke, ki zahtevajo poseben trud v procesu pakiranja in pošiljanja. Zato za pošiljanje teh izdelkov veljajo dodatni stroški obdelave. Te pristojbine so odvisne od teže pošiljke:
Do 30 kg: običajna manipulativna pristojbina
30,01 do 60 kg: dvojna manipulativna pristojbina
60,01 do 90 kg: trojna manipulativna pristojbina
in tako naprej.
Znesek pristojbin se razlikuje glede na državo pošiljatelja. Točno ceno pošiljanja si lahko ogledate na ustrezni strani izdelka, v nakupovalni košarici in na koncu naročila.
Embalažni material
Mi mislimo na okolje! Naš embalažni material je popolnoma brez plastike in izdelan iz zelo visokega deleža recikliranega materiala. Iz trajnostnih razlogov pa včasih ponovno uporabimo materiale, ki jih dobimo od dobaviteljev. Nekateri od teh materialov so lahko izdelani iz plastike. Menimo, da je ponovna uporaba pomembnejša od metanja stran!